mayinie's
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER +FOLLOW BLOGGER

Dua ribu dua belas :')

Pengalaman 2011 is best ever!  Biasa lah, budak form 1. Sekolah baru, kawan baru, kelas baru and semuanya baru :D Orang yang aku kenal tahun 2011 ni ramai. Ramai sangat :* [ Sarah, Syimah, Pura, Misha, Minoh, Pizah, Jie, Najihah ariffin, Hana, Pieya, Yunie, Anis, Nadiah dan ramai lagi ] Malas nak taippp :/ Aku sayang mu sume! Mu sume slalu wak aku senyum sorang sorang macam orang gile. Mu sume wak aku lupe sume masalah aku. Semuanya! Everything sayangg! Everything :) Tapi hok sedihnye, tahun depan kite dokleh gosip gosip, ngupakk same same lagi :') Kelas lain lain lake doh. Ade yang cerdas, ade yang cendikia. Ade lake ahh. Supoh aku sedih! Sedih gilee ;'( Kalu buleh aku nok sekelas nge awok awok mu. Nok ngattt!

Kay, azam aku 2012 nok blajo molek :3 Molek semolek moleknye (: InsyaALLAH. Tapi aku ni selalunye azam je lebih. Buatnye tidak! Har har. Dua ribu sebelas, I will miss you. And dear 2012, please be nice to me. Make my day better than before. Oyeahhhhhh :* Selamat tinggal 2011 :') All is well. Hahahahaha ;D



Sorry to say kalau nama anda tak tersenarai. Aku sayang semua orang termasuk mungg   


Written by me at 1:26 AM | 0 Alien{s}

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE