mayinie's
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER +FOLLOW BLOGGER

Kem.
Hello, hihi, huhu. Assalamualaikum! Okay, harini aku nak story satu benda je. Iaitu, kem. Okay, pada mulanya aku geram gila tahap lembu nak beranak kembar lapan sebab terpaksa pergi kem. Tapi, bila dah pergi, lain pulak. Ternyata, kem tu best! Best selazat makan ayam KFC! Whoaaaaa :O Dan aku rasa beruntung gila kot dapat sebilik dengan adik aku, Alyaa and Athirah! Muahahahha, I am the boss dalam bilik tu. Aku paling senior walaupun masih muda :p Ecehhh! Aku buli diorang macam macam! Ktipuje :p K, mulanya aku tengok Alyaa ni bajet gila nak mampus! Tapi, bila dah kawan baik je. Cuma gedik tu ada. Oloh, biasa lew pompuan memang gedik! Aku mengaku aku gedik! Okay, tu je! Kalau aku story panjang panjang sampai esok pun tak habis. 

New look! (:


K, kali ni tema biru and pink! Muahahaha, berapa kali aku tukar header tu. Susah hang taw? Kbai. Tu je :p

Written by me at 5:23 AM | 0 Alien{s}

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE