mayinie's
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER +FOLLOW BLOGGER

Welcome form 2 (:
Assalamualaikum! Hello, hihi! Hari ni dah 26 december. Oyea oyea, sekolah dah nak buka. Oh teramatlah malas tahap tuttt! Hmmm, aku dah nak 14. Yeahh, diulang sekali lagi " e m p a t b e l a s " Yeaa, dah tua. Tapi sebenarnya muda. Hihi. Makin meningkat umur aku, makin banyak benda yang aku kena tempuhi. Apa yang cakap ni betul! Masa aku 12 tahun, rasa freedom je. Kurang dari masalah. Bila naik form 1, masalah datang bergolek golek. Hmm, aku tak salahkan takdir. Dah memang lumrah hidup. Hooo, aku tak boleh bayang bila aku dah form 2, macam mana lah aku erk? Adakah seperti dulu, atau berubah ke arah yang lebih baik? *garu kepala* Hahaha. Dulu, aku memang tk sabar nak jadi budak tingkatan ni, tapi bila dah jadi ~ Hmm, rasa macam nak jadi darjah satu balik je! Dan pastinya, aku jadi murid yang disayangi! Hoho.


Tengok gambar tu. Haha :> Goodbye sour thirteen! Welcome sweet fourteen. Ketadangan anda amat tidak dialu alukan :p Kbai. Tu je!

Apa motif gambar tu? :>

Written by me at 5:14 AM | 0 Alien{s}

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE