mayinie's
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER +FOLLOW BLOGGER

Budak comel aumm :3
Semalam, (bukan aku tapi adik aku) adik aku ada buka satu link neh, muahaha. Nama link tuh Youngmin Winked blablabla hamende ntah. Waaa, damn. Selama ni aku suka dekat kembar dia je kot, tapi bila aku tengok video tuh, me cair. \peace/ Kwangmin jangan marah :p Hokay-2, saya tahu saya tamak. Hahaha, sebenarnya aku berat hati gila kot nak kasi korang tengok vidoe Youngmin kenyit mata. Maybe ada diantara korang dah tengok, dengan ini Marini Production mempersempahkan, ALAMAKK YOUNGMIN :P



Amacam. Ecey, aku tengok vidoe tu siap ulang lagi dan lagi. Sebab comel. Awesome :p Comel tak, comel tak? Cakap ler comel, kikiki (; Kbai. 


Written by me at 10:05 AM | 0 Alien{s}

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE