mayinie's
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER +FOLLOW BLOGGER

PMR menghampiri
Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia *hohoho* ape kabo orang disane? orang disini sihat2 aje nie :) okay tujuan mengupdate blog nie sebab bosan dan ada something yg nak diluahkan. *kot* hmmm, okay. For your infomation stalker2, blogger2, dan reader2 sekalian, tuan punya blog, punya entri, punya ini punya lah akan menghadapi PMR pada Rabu, 2 Oktober 2013. Haaa, hangpa taw bila? Lagi EMPAT hari nak habaq kat hangg!! E M P... A T hari haaaa! Sejujurnya aku pun tk tahu either aku nie dah ready or not. And aku nak habaq kat korang, JUJUR aku berdebar gila nak menghadapi PMR tu tapi.. Aku lansung tk study. Rasa nak study tu memang ada tapi.. Hm IDK camne nak habaq. Mungkin MALAS dan SETAN menghasutku kot supaya toksah study rajin2. Haaa, kuangajaq.


Haa, tudiaaa. I LOVE/WANT 9A FOR PMR. ekceli, aku nak target 9A's for PMR tapi kan, aku rasa aku tk mampu kot. Aku lemah subjek Geo and Sej. So aku target 7A jelah. Subjek yang aku target ialah B.Melayu B.Inggeris B.Arab Matematik Sains P.Agama Islam and K.Hidup Bersepadu. Dan susah nak maafkan diri kalau takleh A semua tuu tapi kalau tkde rezeki takpelaa. Redha :) Okaylah, masa untuk study and tenangkan fikiran. Wish me luckkkk! :) 

Written by me at 12:50 AM | 0 Alien{s}

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE